Kommunikációs munkatárs az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságon

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére pályázatot hirdet.
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.
A munkavállalói jogviszony időtartama: határozatlan idejű
Munkaidőrend: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság központi épülete (1149 Budapest, Mogyoródi út 43.)
Jogállás, illetmény és juttatások: A Hszt. rendelkezései az irányadók.
Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- az OKF veszélyhelyzeti értesítési szolgáltatásának (VÉSZ alkalmazás) tartalommal való megtöltése;
- hírszerkesztés;
- tudósítások, sajtóanyagok készítése az OKF honlapja, a Katasztrófavédelem című elektronikus magazin, vagy a főigazgatóság szóvivői számára;
- az OKF hivatalos közösségi oldalainak szerkesztése.
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- felsőfokú iskolai végzettség
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- hírszerkesztői gyakorlat;
- legalább 1-3 év munkatapasztalat;
- nyelvtudás;
- kiváló kommunikációs készség;
- önálló munkavégzésre való készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. szeptember 22.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az okf.kommunikacio@katved.gov.hu e-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Újhegyi Katalin, a Kommunikációs Szolgálat vezetője nyújt, a katalin.ujhegyi@katved.gov.hu e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesíti.