Kommunikációs munkatárs az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságon

Kommunikációs munkatárs az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságon

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére pályázatot hirdet.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

A munkavállalói jogviszony időtartama: határozatlan idejű

Munkaidőrend: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye: Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (1149 Budapest, Mogyoródi út 43.)

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

Ellátandó feladatok: 

  • az OKF Veszélyhelyzeti Értesítési Szolgáltatásának (VÉSZ alkalmazás) tartalommal való megtöltése;
  • hírszerkesztés;
  • tudósítások, sajtóanyagok készítése az OKF honlapja, a Katasztrófavédelem című elektronikus magazin, vagy a főigazgatóság szóvivői számára;
  • az OKF hivatalos közösségi oldalainak szerkesztése.

 Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • felsőfokú iskolai végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.

 A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hírszerkesztői gyakorlat;
  • legalább 1-3 év munkatapasztalat;
  • nyelvtudás;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • önálló munkavégzésre való készség.

 A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. május 31.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az okf.kommunikacio@katved.gov.hu e-mail címen keresztül.

További információ:

Újhegyi Katalin, kommunikációs szolgálat vezetője
E-mail: katalin.ujhegyi@katved.gov.hu

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítik. 

Rovat
Témakör