Sajtóügyeletes az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságon

A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény alapján az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság pályázatot hirdet Kommunikációs Szolgálat főelőadó (sajtóügyeletes) munkakör ellátására.

Foglalkoztatás: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

A munkakör betölthető: 2019. március 1-jétől

Foglalkoztatás jellege: vezényléses munkarend

A munkavégzés helye: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Ellátandó feladatok:  

  • a BM OKF veszélyhelyzeti értesítési szolgáltatásának (VÉSZ alkalmazás) tartalommal való megtöltése;
  • hírszerkesztés;
  • tudósítások, sajtóanyagok készítése a BM OKF honlapja, a Katasztrófavédelem című magazin, vagy a főigazgatóság szóvivői számára;
  • a BM OKF hivatalos közösségi oldalának szerkesztése;
Katasztrófavédelem

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • felsőfokú szakirányú (kommunikációs, újságírói) végzettség,
  • alapszintű MS Office- kezelés (irodai alkalmazások),
  • újságírói gyakorlat

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hírszerkesztői gyakorlat,
  • legalább 1-3 év munkatapasztalat,
  • nyelvtudás

Elvárt kompetenciák:

  • kiváló kommunikációs készség,
  • önálló munkavégzésre való készség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2019. január 31.

A jelentkezés benyújtásának módja: elektronikus úton az okf.kommunikacio@katved.gov.hu e-mail címen keresztül

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

Rovat
Témakör